Palautus

VAIHTO JA PALAUTUS

Noudatamme vaihdoissa ja palautuksissa Suomen kuluttajansuojalakia. Tuotteen palauttaminen ja vaihtaminen on mahdollista vain yksityisasiakkaille. Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta. Suomen kuluttajansuojalain mukaan yksityisasiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen saapumisesta alkaen. Tuote katsotaan saapuneeksi silloin, kun olet kuitannut lähetyksen vastaanotetuksi.

Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevaa, koskematonta, ehjää ja sinetöityä tuotetta, jonka pakkaus on edelleen myyntikelpoinen. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä osoitteeseen info@finlandtattoo.fi, niin saat meiltä palautuslomakkeen ja palautuskoodin. Tai voit kirjata palautus asiakastilillesi, asiakaspalvelu on yhteydessä Sinuun.

Näin teet palautuksen:

  • Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon
    Pakkaa tuotteet huolellisesti niiden omiin alkuperäispakkauksiinsa. Tuotteiden lähetykseen voit käyttää muutakin kuin alkuperäistä Finlandtattoon-pakkauksia – tärkeintä on, että tuotteet on hyvin suojattu.
  • Kiinnitä palautuskortti laatikon päälle
    Kiinnitä tarra, josta ilmenee lähetysosoite, paketin päälle. Jos käytät alkuperäistä laatikkoa, varmista myös, etteivät vanhat osoitetiedot jää näkyviin.
  • Vie Paketti Matkahuollon asiakaspisteeseen tai automaattiin
    Suurin osa K-marketeista ja Matkahuollon pisteistä sekä useat R-kioskit ovat myös Matkahuollon ja PostNordin toimipisteitä.
  • Säilytä palautuskuitti, jonka saat kassalta.

Hyvitys

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on rekisteröity onnistuneesti.